dimecres, 6 de juny del 2012

L'EVOLUCIÓ D'UN ARTISTA AUTODIDACTA

El dissabte 9 de juny comença l'exposició de Fèlix Ruiz, un artista que s'ha fet ell a soles.
 Crec que  en una societat on esta tot reglamentat amb  títols i  certificats, son d'agraïr les persones que   el seu aprenentatge  es una reflexió amb si mateix i tenen la valentia de portar endavant el seu projecte personal.
No els calen acadèmies ni cap organisme oficial, tal volta ara que no hi quedem euros per a res, es l'hora d'aprendre a fer les coses sense subvencions i  ser conscients que  el motor de  la  creativitat esta en la voluntat  de vol fer les coses amb tot el treball que comporta.

Aquesta exposició que estarà a la venda a partir del dissabte a la taverna es fa amb la intenció per part del creador Fèlix  d'aconseguir financiació per publicar un poemari personal del seu mon interior.


Sagunt  esta ple de gent viva amb ganes de fer coses, perquè no utilitzeu part del vostre temps en conèixer-les.
Apagueu les televisions que arriba el mes de juny.

2 comentaris:

  1. La taberna,(con Jesus al frente), al margen de ser un lugar, un rinconcito encantador de sagunto donde se come fenomenal, es una cuna para bastantes Saguntinos y desconocida para muchos de todo el resto.
    Son muchísimos Saguntinos los que desconocen que es Aquí donde se fragua un porcentaje de cultura, ilusión y futuro saguntino, que DEBERÍA de crearse entre todos, pero que el dueño de esta maravillosa Taberna ha de cargar con esa tarea (con apoyo de más gente, eso sí), pues sino, buena parte de lo que TODO SAGUNTO disfruta, puntualmente durante el transcurso del año, nadie lo podría contemplar.
    Así que, como sé que Él es persona modesta, quisiera decir algo a su favor, a sabiendas de que quizá, pueda molestarle un por ser como es, y no es más que:
    Jesus no es solo un buen Tabernero, un buen dueño de su negocio, un perfecto empresario en el mundo de la Hostelería y una gran persona.
    Jesus es una persona luchadora, humana y que respecto a la cultura Valenciana, y Saguntina, (así como sus fiestas y costumbres),hace y trabaja más allá de cualquier pensamiento que "cualquiera", pueda llegar a tener. Él esta más que claro que solo por él no lucha. Que lo hace por todos. Por La Fiesta, por los que hay dentro, por los que la recorren, por Sagunto, y cundo esta todo bien, se mete en su Taberna. Jesus tiene mucho por lo que ser admirado, pues el también es una persona, a demás de comprometida, altruista. Por todo ello, Menos mal que estás tú, JESUS...

    ResponElimina
  2. Gràcies pels elogis, em ruboritza. Però de les poquetes coses que he après en els ja quasi 43 anys que tinc,hi ha una que cada vegada la tinc més clara.
    La felicitat i confiança soles l'aconsegueixes quan comparteixes i aportes a la societat en la que vius, en aquest cas Sagunt.
    Hi és la meua realitat, no es el millor lloc però si és el meu i vosaltres sou part d'ella i tots aquells que volem visitar-nos i coneixer-nos.
    Compartint tots creixem.

    ResponElimina